Explore

Friday, March 22, 2013

Poetry Fridays: O were my love yon Lilac fair

O were my love yon Lilac fair  by Robert Burns  

O were my love yon Lilac fair,
  Wi' purple blossoms to the Spring,
And I, a bird to shelter there,
  When wearied on my little wing!
How I wad mourn when it was torn       
  By Autumn wild, and Winter rude!
But I wad sing on wanton wing,
  When youthfu' May its bloom renew'd.
O gin my love were yon red rose,
  That grows upon the castle wa';  
And I myself a drap o' dew,
  Into her bonie breast to fa'!
O there, beyond expression blest,
  I'd feast on beauty a' the night;
Seal'd on her silk-saft faulds to rest,
  Till fley'd awa by Phoebus' light!

- See more at: http://www.poets.org/viewmedia.php/prmMID/21419#sthash.CO8z8uHr.dpuf

[O were my love yon Lilac fair]

  by Robert Burns
O were my love yon Lilac fair,  
  Wi' purple blossoms to the Spring,
And I, a bird to shelter there,  
  When wearied on my little wing!
How I wad mourn when it was torn         
  By Autumn wild, and Winter rude!
But I wad sing on wanton wing,  
  When youthfu' May its bloom renew'd. 
O gin my love were yon red rose,  
  That grows upon the castle wa';    
And I myself a drap o' dew,  
  Into her bonie breast to fa'!
O there, beyond expression blest,  
  I'd feast on beauty a' the night;
Seal'd on her silk-saft faulds to rest,
  Till fley'd awa by Phoebus' light!
- See more at: http://www.poets.org/viewmedia.php/prmMID/21419#sthash.CO8z8uHr.dpuf

No comments:

Post a Comment

Please comment relevantly and thoughtfully.